perjantai 9. elokuuta 2013

Jotain on tehtävä

Nyt olen kyllä hämmästyttänyt itsenikin. Kun mistään ei tule mitään niin hakee kaikenlaisia keinoja selvitä päivästä toiseen. Minä en koskaan ole pitänyt postimerkkien keräilystä, mutta tänään minä ostin itselleni postimerkkejä siis aivan oikein ostin postimerkkejä ja kansion. Olin ainakin kaksi tuntia tuolla yksin ja laitoin postimerkkejä kansioon ja väitän jopa pitäneeni siitä puuhasta. Eri maalaiset  postimerkit olviat kiehtovia ja kertoivat eri maiden kulttuurista tai yhdestä osasta sitä.

 Minä siis ostin koirapostimerkkejä eri maista kaksisataa kappaletta tälle illalle. KePon leuat loksahtivat melkein pois paikoiltaan kun hän näki minun ostokseni.
 Nämä on oikeesti aika ihania ja eri maissa on selkeästi kuvattu eri tyyppisiä koiria postimerkkeihin. Leonberginkoiraa en vielä ole löytänyt. Viikonloppu koulua ja opiskelu  koiran kehon kielestä, tulossa mielenkiintoinen viikonloppu. Bianca pääsee tällä kertaa mukaan.

1 kommentti:

  1. Heippa Arja!
    Puuttuvan leonbergipostimerkin saat teettämällä sen postin kautta. Varmasti tulis kaunein postimerkki.

    terv. Sanni & Eikku

    VastaaPoista