torstai 22. elokuuta 2013

Koirat ne ihanat koirat

Tässä on tänään taas vaihdettu monenmoista koirakuulumista. Ollaan käsitelty koiran ruokintaa ja käytösongelmia, koiran pesua ja madotusta. Koiran turkin leikkaamista ja remmirähjäämistä. Olen tavannut yhden pienen onnellisen koiran ja onnellisen koiran omistajan. Olen saanut ihania kuvia ja yhden jopa napsinut tuolta fb.sta. Olen työkaverin kanssa keskkustellut koiran hankinnasta. IHANA IHANA koiramainen päivä tänään.
Kaksi ihanaa asiaa auringonkukka ja leonberginkoira.

Eemelillä on tuumaustauko mitäs nyt ryhtyisi puuhamaa.

No niin aloitetaan grillaus minulla on jo teräharja, että saadaan grilli puhtaaksi.
Minä Amalia vartioin pihaa ja minä kisu vartioin Amaliaa
 Sitten seuraa arvoitus. Mitä yhteistä on aamutakilla, kameralla ja kumisaappailla?
Vihje: liittyy jollain lailla tähän alla olevaan kuvaan.

 Arvauksia vastaan otetaan.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti