perjantai 16. elokuuta 2013

Luna on kotona - Luna is at home and in my heart

Luna on tullut kotiin ja on taas rakkaiden luona. Olipa  vaikea hetki kun kävin noutamassa Lunan kotiin tuolta eläinlääkäriltä. Yritin valmistautua asiaan koko päivän ja sain hirvittävän päänsäryn, mutta ei siihen voinut valmistautua, minun piti ostaa kissanruokaa samalla, mutta ei vain saanut sanottua sanaa kissanruokaa vaan ainoastaan soperrettua kiitos ja kannettua Luna hellästi autoon ja yhdessä me tultiin sitten kotiin.


Minulla on niin suunnaton ikävä ja kyyneilistä ei tahdo tulla loppua. Päässä kiertää vain yksi kysymys miksi, eikä siihen ole yhtään vastausta.  Lunan piti lähteä juuri kun elämä oli parhaimmillaan.
Älä seiso haudallain itkien;
en ole siellä, nuku en.
Jatkan elämääni tuhannessa tuulessa,
olen timantinhohde lumessa.
Olen aurinko,
joka kultaa viljaa,
syyssade, joka putoaa hiljaa.
Kun heräät aamun hiljaisuuteen,
olen ylitsesi maahan uuteen
matkaavien muuttolintujen lento.
Olen öisten tähtien loiste hento.
Älä seiso haudallain itkien;
en ole siellä - kuollut en." 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti