sunnuntai 11. elokuuta 2013

Päivä kääntyy iltaan

Viikonloppu on kääntymässä iltaan. Viikonloppu oli täynnä koiria ja oli ilo viettää kaksi päivää taas opiskelemassa. Hienoa viikonlopussa oli paljon, eilen KePo yllätti minut täysin ja se lämmittää vieläkin mieltä. Tänään sain huomata taas kerran mitä ystävyys merkitsee. Kun minun punavalkoinen paitani katosi Lunan mukana  niin vain ystävä ymmärtää .....
 Minun punavalkoinen kadonnut paitani  oli minulla päällä sinä unohtumattomana päivänä kun Lunasta tuli Suomen muotovalio ja nämä punavalkoraidalliset sukat tuovat minun mieleeni ne kauniit muistot mitkä säilyvät ikuisesti. Sirpa tunsi Lunan hyvin ja kävimme yhdessä kaverikoira tapaamisissa. Kiitos Sirpa.

  • Et voi estää sitä, että murheen ja huolen linnut lentelevät pääsi ylä puolella. Mutta voit estää niitä rakentamasta pesää hiuksiisi. 
Laitetaan tähän myös ihania tervehdyksiä mitä olen saanut tuonne fb puolelle.





  Kiittää ja kumartaa.

Sitten muutama koulukuva tähän vielä tämän päivän jutuista.
Kuvassa Merja ja Niina sekä BB ja Lotta

Merjan vieressä on turvallista ottaa päikkärit.

Belunan Fazer Bianca

Koiria meidän jutut eivät kiinnostaneet, mutta Helena ja Merja olivat tarkkaavaisia.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti