sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Ikuisesti ihollani

Siinä ihollani katselee minua Lunan silmät ja siinä on Lunan kuono, voin ihan tuntea sen pehmeyden. Jokainen neulan pistos minkä tuo kuva vaati oli pisara ikuista rakkautta.  

 Lunani on nyt tähtenä taivaalla ja minulle jäi vain suunnaton ikävä. On jo päiviä jolloin on helpompaa , mutta on päiviä jolloin ikävä vain iskee voimakkaana ja kyyneleet vain tulevat. Bella ja Diwa ovat myös poissa ja koskaan en voi enää nähdä Bellan matelevan illalla sisälle tähtiä katsellen, nyt voin vain katsella tähtiä ja miettiä mikä niistä on Bellani tähti. Koskaan ei apinatyttöni Diwa tuo minulle apinaa eikä koskaan Diwa lämmitä minun palelevia jalkojani. Minulla on vain nämä  kauniit muistot ja kuvat ihollani. Tämä oli taas hetki muistoille ja haikeudelle ja ikävälle, mutta nautin myös jokaisena päivänä kun saan elää näiden höpönassujeni kanssa. Tänään BB oli ensimmäisen kerran kokeilemassa kaverikoirana oloa, hieman minua jännitti miten tuo iso tyttöni tuosta kokeesta selviää ja miten asukkaat ottavat ison koiran vastaan joka on paljon suurempi kuin Luna oli. Hieman joitakin asukkaita jännitti tuo mahdottoman suuri koira ja he sanoivatkin että tuo koira on yhtä suuri kuin lehmä. BB selviytyi oikein hyvin tehtävästään ja käyttäytyi rauhallisesti ja antoi rapsutella ja silitellä itseään ja saipa pyynnöstä jopa koiran pusujakin. Paras kommentti oli kun eräs asukas kysyi ovatko nuo hampaat koiran omat vai tekohampaat kun ne ovat niin suuret.
Hienot on hampaat eikä ne ole tekarit.

Eemelin remonttihommat jatkuvat, kyllä on pojalla paljon hommia, että saadaan talo valmiiksi ennen talven tuloa.
Nyt maalataan.

Kun on hommat tehty lähdettiin kylille tuttuja tapaamaan ja nauttimaan kahvista ja rusinapullasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti