tiistai 10. syyskuuta 2013

Rakkautta rakkautta vain.....

Varoitus sisältää K18 materiaalia.
Minulla on aivan ihania uutisia, joskus elämä tarjoaa ihaniakin yllätyksiä. Olemme Tarjan ja Karin kanssa sopineet, että Belunan Magic Paloma saadaan astuttaa Belunan Kenneliin. Tiedän että se on suuri ystävyyden osoitus Tarjalta ja Karilta, että he luottavat Paloman minulle jalostuskäyttöön. Paloma on minulle hyvin rakas koira ja olen tästä mahdollisuudesta äärettömän kiitollinen. Eivätkä nämä hyvät uutiset vielä tähän loppuneet, sillä Palomalla on nyt juoksu ja Paloma on astutettu. Astutus sujui loistavasti, sillä asialla oli komea herrasmies, joka kohteli narttua niin kauniisti. Olen muuutaman astutuksen nähnyt ja ainoastaan Paloman mummon astutus muistutti tuota kaunista tapahtumaa. Suuret kiitoksen myös uroksen omistajille, että saimme tuon upean uroksen Paloman rakkaaksi.
Tultihin kosimahan
Hei kaunis neito Paloma

Tervehdys komea herra

Eikös tuoksu ihanalle
Ai herra haluaa tehdä lähempää tuttavuutta

No kyllä se minulle sopii

Kaksi onnellista Paloma ja minä, se mikä on minun päässäni on VAIN kuolaa

 C.I.B POHJ MVA FIN MVA DK MVA SE MVA EE MVA NO MVA LV MVA LT MVA LT JMVA LV JMVA EE JMVA
 


Murut yhdessä lepäämässä, suloinen pari komea herra ja kaunis  rouva.


 Meillä kummallakin oli niin mukavaa ja siitä naurusta ja ilonpidosta päätellen noilla palvelijoillammekin oli oikein mukavaa.
 Mä voisin katsella näitä kuvia ihan loputtomiin ovat niin kauniita. Tämä pentue on enemmän odotettu kuin lapsena joulupukki, tämän pentueen toteutuminen olisi jälleen yhden suuren unelman toteutuminen.
 
 Ilmeet olivat enemmän kuin iloiset eikä vähiten tuolla Palomalla.
Kuin tähdet loistivat heidän silmänsä, iloa ja riemua.

2 x SERT



1 kommentti:

  1. Meille et sitten lupaa yhtään pentua, vaikka kuinka ruinattais :D

    Runtujärviset

    VastaaPoista