keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Rallytokoa

Tänään oltiin Taigan kanssa opettelemassa rallytokoa ja se olikin varsin mielenkiintoista. Opeteltiin käännöksiä  mm.saksalaista käännöstä mikä olisi luullut olevan ainakin Taigalle ihan helppo sitten tehtiin kaikenlaisia muitakin käännöksiä. Mutta yksi laji oli ylitse muiden, siinä Taiga oli ehdottomasti paras nimittäin kun piti liikkua mahdollisimman hitaasti, me oltiin taatusti kaikkein hitaimpia, tosi opettaja taisi mainita että edes pientä liikettä saisi tassuissa olla. Eli me oltiin ihan ylikunnossa. Ennen kuin aloitettiin opiskelu käytiin moikkaamassa ystäviä ja tietenkin Taiguri sai herkkuja ilmankos mun namit ei kelvanneetkaan.
Taiga

Rölli metsänpeikko

Kukkulan kuningas

Huispautus
Sitten mut on järkytetty tänään perusteellisesti, mun koirastani on löydetty TAKKU. En voi kertakaikkiaan ymmärtää miten mun Taigassani on takku, mutta pakko myöntää ystäväni löysi sen heti ja siellä se on vieläkin koska taiga ei anna mun kammata sitä pois. Mitä mä nyt teen?
Minäkö muka olen takkukasa eihän mulla ole edes karvoja.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti