sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Oravan metsästys

Minulla on oravan metsästyskoira olen siitä vakuuttunut, tänään meni kaksi kertaa orava tien yli kun oltiin Lotan ja Milanan kanssa lenkillä, niin Milana sai täydellisen hepulin ja yritti saada oravan kiinni Lotta katsoo hämmästyneenä mitä ihmettä Milana vehkoo. No sai oravan pojat jatkaa matkaansa vaikka mun oravakoira olisi ne halunut pyydystää. Tänään ystävä vei mut mukanaan messuille mitkä olivat täynnä naisten hömppää tekipä hyvää olla koko päivä ihan vain nainen. Tosin mä saan olla vielä koko illan nainen kun pitää alkaa silittämään tuota pyykkivuorat, no naiseudella on puolensa ja puolensa. Mulla on siivet.........





Nyt se on löytynyt mun laji, tämä oli niin ihanaa, olen tainnut olla edellisessä elämässä kenguru.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti