torstai 7. marraskuuta 2013

Lomapäivä nro 1

Me ollaan niin lomalla
Ensimmäinen lomapäiväni alkoi kauniilla auringonpaisteella. Koiratkin huomioivat minun lomani ja nukkuivat  klo 6:37 asti mitä ei ole sitten miesmuistiin tapahtunut, viksuja koiria mulla. Kun mamma pääsi ylös sängystä niin sitten lähdettiin aurinkoiseen metsään ja koirilla oli niin mukavaa.
Me ollaan niin lomalla..
Kun oltiin lenkillä, niin huomatttiin, että naapurin omenapuussa oli puutarhuri tai ei me sitä ihan siitä naisesta nähty vaan naapurin emäntä kertoi, että hänen omenapuunsa leikataan nyt ja silloin muistin ystävän Väinö kanin joka rakastaa omenapuunoksia ja ei muuta kuin pyytämään saanko kerätä omenapuunoksat Vänölle. Lupa myönnettiin.
Me ollaan niin lomalla
Lähdin sitten muovikassain kanssa oksia poimimaan, mutta niitä olikin paljon ja soitin KePolle, että voitko tulla minua auttamaan ja tuo säkkejä mukana,  KePo yritti selvittää autotallin valojen laittamisesta, mutta saapui kuitenkin minua auttamaan lun kauniisti pyysin. Hienon saaliin saimmekin ja Väinö voi nauttia koko talven openapuun oksista.
Niin lomalla.
 Mutta voi mahdotonta kellohan oli jo melkein kaksi ja ei muuta kuin KePolle ilmoitus pitää lähteä Auraan Kennelrehun autolle hakemaan kalaöljyä jota olin sieltä tilannut, vauhdilla paikalle ja jotenkin siellä aikamme istuttua ja odoteltuamme muistin että tänään ei ehkä olekkaan kahdeksas päivä vaan se on huomenna, hassua kuinka sitä ihminen voi erehtyä, no auto tulee huomenna.
Me ollaan niin lomalla..

 No lähdettiin sitten viemään Väinölle niitä omenapuun oksia ja se retki onnistui ihan hyvin. Pilvi pääsi mukaan ja oli ihan innoissaan.  Ilta alkoi jo hämärtyä kun päästiin kotiin ja syömään.
Me ollaan niin lomalla ihanaa..
 Olin siis taas onnistunut täyttämään KePon koko päivän ja sekoittamaan hänen ohjelmansa täysin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti