sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Niin monta ihmeellistä asiaa.

Minä olen tänään nähnyt niin monta ihmeellistä asiaa, ensinnäkin näin pupu-agilitya, itse puput eivät näyttäneet olevan niin innoissaan lajista, sillä pupua piti aina hieman "tökkiä", jotta se hyppäsi esteen yli, pitkiä loikkia ne sitten tekivätkin. No rotta-aglityssä sitten taas ohjaajat näyttivät kutittavan rottia koko ajan jotta ne etenivät radalla. (Tämä oli minun tulkintani  radan tapahtumista.) Missä tätä kaikkea voi nähdä no me oltiin lemmikkieläin messuilla ja siellä nämäkin ihmeet nähtiin, oli siellä paljon kissoja, koiria, kaneja, käärmeitä, liskoja, kaloja, tipuja, kanoja, kalkkunoita, possuja, vuohia, aaseja , hevosia, rottia, kerbiileitä, marsuja , hamstereita, lehmiä ja lintuja ja sen lisäksi lemmikeille todella paljon kaikkea mitä lemmikki ikinä voi kuvitella haluavansa.
Minä kun tunnen omat lemmikkini niin arvelin, että ne varmasti haluaisivat uuden hienon harjan millä minä niitä harjailen joten ostin sitten sellaisen.

Nyt minua harmittaa, että ostin vain yhden, sillä minulla ei ole ollut itsellänikään koskaan näin hyvää harjaa. Olenkin harjannut nyt omia hiuksiani tällä, taitaa mennä toinenkin harja hankintaan.
Kissatkin saivat tuliaisia, kalaa ja kesäkurpitsaa, arvostivat varsinkin sitä osaa ruuasta, missä oli kalaa. Koirat saivat myös  herkkunameja ja niitä ne söivät ilolla. Hauska päivä ja paljon nähtävää.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti