maanantai 25. marraskuuta 2013

Prinsessasta on tullut kuningatar

Aamu sarasti kauniina ja kylmänä, maahan oli satanut pikkiriikkisen lunta ja aurinkoi paaistoi puiden lomasta, oli niin kaunis talvi aamu. Tämä tällainen talvi on juuri se talvi mikä minusta on aivan ihanaa, koirat pysyvät puhtaina paitsi Taiga ja maa on lähes valkoinen ja aurinko paistaa. Tällaisena ihanana päivänä minun pienestä prinsessastani tuli kuningatar, sillä Taigan ensimmäinen juoksu on alkanut. Tätä minä vähän jo lauantaina uumoilin kun Betu herra oli niin rakastunut Taigaan vaikka silloin ei tuo tunne ollutkaan molemmin puolinen, haistaa sai muttei koskea. Taiga kulkee pihalla häntä pystyssä kuin haisunäädällä ja on niin rasittava muiden mielestä, voisipa sanoa että Taiga kukkoilee. Tänä aamuna Taiga tuli ja paiskasi ison tassunsa minun naamalleni, jotta herätys ja ruokaa.
Huomaa Taigan hienot rapatossut jaloissa.
Pöh mitä nyt jos tassut on ravassa, sillä minä olen nyt nainen.
 

1 kommentti:

  1. Naisillahan on usein mustat pikkukengät. Ja Taiga tietää selvästi miten naiset pukeutuvat :)

    Hanna, Mandy ja Lyyli

    VastaaPoista