tiistai 5. marraskuuta 2013

Vaarallista

Taigan mielestä tänään oli metsässä vaarallista,  kun normaalisti siellä kuuluu korkeintaan pikutikan naputus kelohongan kylkeen, niin  tänään oli meno ihan hurjaa, puut natisivat ja oksia tippui ja tuuli humisi ja heitteli lehtiä ympäri metsää. Kaiken huipuksi hämärä laskeutui tosi pian ja sitten jo pimeys. Taiga kulki ihan kylki kyljessä minun kanssani.
Nyt minä hyppään

Nyt minä kiipeän puuhun

Mikä kumma tässä tuoksuu näin hyvälle.
Muistan sen uuden vuoden myrskyn kun Bella mummon kanssa päätettiin lähteä (= minä päätin) katsomaan myrskyn riehuntaa ja ei ehditty kuin pieni matka kotoa kun takanamme rysähti valtava puu tien poikki ja hetken päästä edessämme sama juttu niin kovaa ei olla koskaan menty kotiin kun silloin juostiin. Nyt onneksi ei olut oikeasti vaarallista ainakaan minun mielestäni.
Milana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti