tiistai 17. joulukuuta 2013

Kivet

Tänään ei ollut koirien puhdistuksen vuoro, tai on se taas illalla ennenkuin ne tulevat nukkumaan kun ovat rapaisia ja märkiä. Tänään oli sisäkivien puhdistamisen vuoro. Minulla on aina ollut kiviä, muistan jo pikkutyttönä kun en saanut koiraa ( käsittämätöntä että miksi en) niin minulla oli iso kivi ja sillä oli panta kaulassa  ja minä ulkoilutin sitä ja se seurasi minua  aina kaikkialle, toiset tytöt leikkivät nukeilla minä kivellä.
 Tässä osa minun kivi kaunokaisistani.  Kaikki pääsivät kylpyyn tänään ja alkoivat säihkyä kuin jalokivet.
 Näitä kiviä olen kerännyt koko elämäni ajan ja näiden lisäksi minulla on sitten ulkokiviä, mutta niitä ei minun tarvitse pestä, koska sade hoitaa sen asian puolestani.


 Tulisipa tämä talvi takaisin niin olisi niin paljon siistimpää (=koirat puhtaampia) tämä olisi juuri sopiva määrä lunta ja pakkasta.
Ei ole lunta enää missään vain vihreä luonto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti