torstai 2. tammikuuta 2014

Kalliolle kukkulalle.

Ei voi kuin hämmästyneenä katsoa ja ihastella ja nauttia. Ihanat maisemat ihanat koirat ja hyvää seuraa.
 Jo aamuvarhaisella kun päivä ei vielä ollut valjennut me lähdimme liikkeelle (vitsi, vitsi)
 Tässä sellainen vipeltäjä joka nousi korkeuksiin aivan heittämällä
 Tämä maasto ei ollut mikään mummo-maasto.
 Ihanaa, kaunista ja niin hiljaista.
 Belunan Magic Paloma todellinen vuoristokiipeilijä
 Hyvin pärjäsi Betukin mutta liikehdintä ei ollut niin sulavaa kuin tuon vipeltäjän.
 Katsoo oikealle ja vasemmalle kaikki hallinnassa.
 Kaverukset Betu ja Paloma
 Ota kuva mä olen korkealla täällä huutaa Betu
 Ei tuon Paloman vauhdissa pysy mukana ollenkaan.
 Tuolla se taas mennä viipottaa.
 Betuu täällä mä olen!
 Betu nyt mä olen täällä!
 Hau hau kaikki mihin te jäitt mä olen täällä. Kiitos hauskasta lenkkiseurasta ja päivästä.

1 kommentti:

  1. Todella "minun" maastoani. Tuollaisessa metsässä kerään mustikkani ja pelkään, että vastaan tulee karhu tai susi. Tuo on todellista metsää eikä puistoa. Hauskaa näytti olevan Betulla ja Palomalla.

    VastaaPoista