keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Melkein nukahdin

Olin jo mennyt sänkyyn ja uni meinasi juuri tulla kun muistin blogi on kirjoittamatta, ei muuta kuin töppöset jalkaan ja hoitamaan homma. Tänään olin kuuntelemassa yritysinfon starttipakettia ja nyt sitten pitäisi saada aikaiseksi liiketoimintasuunitelma, jotta pääsisi asioissa eteen päin.
 Tässä on mieli täynnä asioita, ensin tosin pitää valmistua koulusta ja sitten voi suunnitella jos vaikka ryhtyisi yrittäjäksi toki sivutoimiseksi vielä kunnes koittaa ne odotetut eläkepäivät, jotenkin tuntuu että olen kasaamssa aika paljon kaikkea niiden päivien ratoksi.
Taiga ja Milana eivät tule sisälle vaikka ulkona on kuinka kova pakkanen , mutta BB tykkää lämmöstä ja tulee kyllä sisälle heti kun mahdollista.
 Olen tullut aika hyväksi tassusiteen tekijäksi kun olen joka päivä kaksi kertaa vääntänyt Lotan jalkaan siteen, nyt haava alkaa näyttää hyvältä ja on melkein kuroutunut kiinni. Täytyy sanoa että on se aivan mahdottoman hyvä tuote tuo geeli millä olen Lotan jalkaa hoitanut, se on nimeltään Vetericyn VF Veteraniry Formula Wound & Skin Care, HydroGel Spray, hieman hinnakas mutta joka sentin arvoinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti