torstai 23. tammikuuta 2014

Surullinen uutinen


Tämä päivä toi minulle suru-uutisen, sillä yksi Belunan XL pentueen prinsessoista on joutunut traagisen onnettomuuden uhriksi ja kuollut viime yönä eläinsairaalassa. Perheen suru on suunnaton ja kasvattajakaan ei osaa lohduttaa. Aina emme ymmärrä elämän tarkoitusta, miksi rakas perheenjäsen temmataan pois aivan liian varhain. Perheen suruun osaaottaen ja voimia toivottaen.
  • Älä seiso haudallain itkien; en ole siellä, nuku en.
  •  Jatkan elämääni tuhannessa tuulessa, olen timantinhohde lumessa.
  •  Olen aurinko, joka kultaa viljaa, syyssade, joka putoaa hiljaa. 
  •  Kun heräät aamun hiljaisuuteen, olen ylitsesi maahan uuteen matkaavien muuttolintujen lento.
  •  Olen öisten tähtien loiste hento.
  •  Älä seiso haudallain itkien; en ole siellä - kuollut en." 

Hyvää matkaa pikkuiselle toivoo koko Belunan lauma.


Lotta mamma toivottaa pikku prinsessalle hyvää matkaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti