torstai 27. helmikuuta 2014

Kysymys?

Tänään minulta tiedusteltiin, miten kummassa olen opettanut koirani pysymään lähelläni kun liikumme metsässä. Aloin oikein sitä miettimään, miten kummassa minä sitten ne olen opettanut ja tulin siihen tulokseen, että meidän koirat taitavat olla itseoppineita. Koirat eivät koskaan lähde niin kauas etteivät näkisi miua, vaan pyörivät ympärilläni, oli niitä mukana yksi tai useampia. Jo pennusta koirat kulkevat mukanani aina ilman hihnaa. Koskaan en kutsu koiriani, mutta kun tulevat ottamaan kontaktia niin silloin kiittelen ja kehun ja namiakin saattaa taskusta löytyä. Ihan itse koirat ovat oppineet pitämään minua silmällä ettei vain mamma mihinkään katoa.

Meillä enemmänkin on "ongelmana" se, että korat eivät ymmärrä mihin hihnaa ja pantaa tarvitaan, no en minäkään niitä tarvitse. Koirat tykkäävät kun olen kaupantätinä, sillä silloin on aina mammalla herkkupussi mukana kun tulee kotiin. Tänään Pilvi sai erityisen lahja, kiitos siitä kuuluu Marja-Liisalle ja kyllä Pilvi niin tykkäsi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti