perjantai 7. maaliskuuta 2014

Löytö

Kun on kipeä niin silloin tekee kaikenlaista kummallista. Äitini on opettanut, että kun on kipeä, niin silloin pitää hemmotella ja koska olin täällä yksin kipeenä, eikä äiti ollut minua hemmottelemassa niin hoidin sen homman ihan itse. Ruokaa ei edes suklaat atehnyt mieli joten hemmottelin itseäni tällä.
 Heti tuli parempi olo kun olin tämän tilannut itselleni. Tosi hauska laukku. Viikon ehdin olla terveenä ja sitten sairastuin uudelleen ja yllätys yllätys silloin tuli tämä-

Kyllä nämä kumpikin auttoivat minua parantumaan. Jollain sitä oli hemmoteltava itseään koska ei suklaakaan maistunut.
Tuolla puussa on jotain tosi kivaa

Onko mä en näe mitään.

Tule nyt itse katsomaan.

No onhan se tuolla.

Ei olekkaan mä huijasin.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti