keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Päivät vain kaunistuu

Olipas taas kaunis ilta ja koirat  olivat ihan kuumissaan jo lenkillä tai lähinnä Lotta-mamma läähätti, Taigalla nyt riittää energiaa ja kuntoa vaikka mihin ja ehkä sekin vaikuttaa kun turkkia on kevennetty talven jäljiltä, mutta Lotalla on vielä täysi talviturkki.
Puuterihuisku
Lotta mamma

Mikä tuoksuu

Suolla
Tähän laitetaan myös sitten Ozzyn terveiset tuolta Heinolasta.
Lemmy ja Ozzy ottavat mollikkaa.
Suuria päätöksiä pitäisi tehdä omankin elämänsä suhteen lähitulevaisuudessa. Oikeastaan päätökset on jo tehty, mutta välillä sitten mieleen hiipii epäilys onkohan tekemässä oikeita ratkaisuja vai menossa kovaa kyytiä metikköön. Monta kertaa elämässä olen ollut suurien muutosten ja päätösten edessä mutta en tiedä miksi nyt tuntuu niin "pelottavalta" no puolivuotta on vielä harkinta-aikaa ja uskon että siihen menessä olen asian itseni kanssa ratkaissut.
Lauantaina ostin kurkkuja ja sunnuntaina ne näyttivät tältä, vietettyään yön jääviileäkaapissani. En voinut olla lähettämättä reklamatiota kauppaan ja mitä minulle sitten vastattiin. No olemme pahoillamme ja voitte mennä kuittia vastaan hakemaan kurkkujen hinnan infosta. No voi hyvää päivää en minä niitä euroja ollut kerjäämässä, minä perään kuulutin laatua ei kait asiakkaille voi ihan paskaa myydä. No lähetimpä sitten selventävän viestin asiasta saapa nähdä tuleeko vielä vastaus asiaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti