lauantai 12. huhtikuuta 2014

Perjantain blogi

Sähköpostissa oli "vihainen" viesti stalkkaajalta, että ei se mailma sillä lailla pyöri, että jätetään blogi kirjoittamatta, no anteeksi pyyntö tulee tässä en ollut painanut nappia julkaistaan joten jäi pelkäksi luuloksi että olin blogin julkaissut. Ragaistukseksi itselleni tänään sitten tulee kaksi blogiakirjoitusta.
 Naukkis ja Löpö keskustelevat, aiheena on luultavasti seuraava. 
Naukkis: Löpö tule pois mun paikaltani, mä tahdon siihen katselemaan ikkunasta ulos.
Löpö: En tule mun vuoro välillä.
Naukkis : Siirry edes jotta minäkin mahdun.
Löpö: En siirry tää on nyt mun paikka.
Löpö tuumailee, kyllä se kohta lähtee koska mä en ainakaan siirry minnekkään, menkööt katsomaan toisesta ikkunasta.
 Naukkis poistuu paikalta ja kiipeää keittiön pöydälle kerjäämään aamumakkaraa KePolta. (Miksiköhän on vieraat vähissä ehkä siksi että meillä kissatkin syö pöydässä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti