maanantai 21. huhtikuuta 2014

Tänään oli tosi lähellä

Lähdin aamulla koirien kanssa metsään ja eikös tälläkin kertaa löydetty ai siis koirat löysivät kaverin metsästä.
Tuolla on jotain taitaa olla..  
Täältä tulee Ritu
Kiva tekin ootte täällä

Muistatko Lotta mä olen se kiltti naapurintyttö

No kyllä mä sut tunsin jo kaukaa menään yhdessä

Käytiin Ritun emäntääkin moikkaamassa

Mä olen piilossa.

Hei etsikää mua ei oo kivaa olla piilossa jos kukaan ei etsi.

Ritu ja Ritun keppi

Vauhtia löytyi taas jokaisesta koirasta.
Tässä vielä kaikki hyvin.
 Hetken vielä jatkettiin ja minä ja Inga kuljettiin vierekkäin ja koirat kulkivat ympärillämme sinne ja tänne. Yhtäkkiä Inga huutaa käärme ja tekee mahtavan varsaloikan ja samalla minäkin otan juoksuaskeleen ja huudan koirat tänne. Onneksi koira tottelivat ja jatkettiin eteen päin ja Inga kertoi, että oli astunut vain noin kolmen sentin päähän kyykäärmeestä joka oli polullamme. Käärme oli alueella missä niitä ei aikaisemmin ole näkynyt, mutta nyt kun naaras käärmeetkin ovat heränneet ja pariutuminen on käynnissä niin käärmeet liikkuvat laajoilla alueilla. Ehkä nyt pitäydymme jonkin aikaa metsään menosta. Meidän koirille tuo metsässä vapaana juokseminen ei ole niin tärkeä juttu kun ovat aina pihalla vapaana, joten voimme keskittyä remmiliikuntaan ja kulkea vaihteeksi teitäkin pitkin. Naapurin pihallakin oli ollut käärme joten ovat kovin liikenne kannalla. Ehdoin tahdoin ei kannata kohtaloaan uhmata, en halua, että koiani kohtaavat käärmeen.
Taigaa Rituu missä te ootte.

Nyt ne meni piiloon.

Haa mä löysin teidät

Tuosta ne meni.

Taiguri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti