maanantai 12. toukokuuta 2014

Arkeen paluu

No niin juhlat on taas juhlittu ja äitienkin luo on tullut arki. Meillä se tarkoittaa, että koirat ovat saaneet taas ansaitsemansa huomion. Minun elmääni on tullut kaikenlaista uutta tuon Taiga-Tassun myötä, siis joka päivä minulle soitetaan ja kerrotaan mitä ihmeellisimmistä asioista mitä minä uusi yrittäjä ehdottomasti tarvitsen. Onneksi on ystävä joka on jo tämän läpikäynyt ja osaa kertoa miten noihin kaikkiin pitää sauhtautua.
Lotta maama sai näin ihanan äitienpäivä tervehdyksen Amalialta.
Kylläpäs tänään tuli hyvä mieli kun eräs minulle tärkeä ihminen olisi valmis luopumaan itselleen tosi rakkasta asiasta sen takia kun tietää että minä toivon sitä niin kovasti. Toivon että asiat järjestyvät niin ettei kummankaan tarvitse luopua omista unelmistaan vaan ne molemmat on mahdollista toteuttaa. Mailmassa on vielä ihania ihmisiä jotka ajattelevat muitakin kuin vain itseään.Meillä kävi tällaisia vieraita olipas iloista porukkaa.
Ihana Paloma

Kiva tulla kylään

Jaahah tässä talossa on sohvatkin heitetty pihalle.

Meillä nuo huonekalut ovat sisällä.

Kuusen alla

Ihanuus

Paloma

Kaunis tyttö

Betu poika

Mä olen mamman pikku-ukko

Murut
Ozzy poikakin muisti Lotta-mammaa

Lyyli Alexandra Leopatra lähettää terveiset äippä Milanalle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti