perjantai 23. toukokuuta 2014

Raakaruokintaa


Aamu alkoikin erikoisissa merkeissä sillä joku Taiga merkkinen leo oli katsellut minun silmälaseillani unia ja ne näyttivät tältä.
Tuota puuttuvaa palaa en löytänyt, varmaan sen on Taiguri taikonut pois kokonaan.
Vikahan oli tietenkin minun koska olin jättänyt silmälasit baaritiskille, siihen kaukosäätimen ja Harryn lasien väliin. Kaukosäädin ja Harryn lasit olivat paikoillaan , mutta kuka sitä kaksia laseja päällekkäin pitäisikään. Silmälasiliikkeen myyjä kysyi onko se koira ponin kokoinen?
Se mikä on mamman on myös Taigan, minä siis vain lainasin niitä laseja ei heti tarvi huomautella että ei olisi muka saanut ottaa.
 
Taiga vauhdissa


Lotta vauhdissa


 Olin taas tänään kuuntelemassa raakaruokinta luentoa, jonka tällä kertaa piti  Satu Teräväinen. Luento oli hyvin perusluento, mutta kumma kyllä aina jotain uutta jää käteen. Nytkin koirat saavat jotain hyötyä kun hieman muutetaan ruokintaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti