sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Lammaskevennys

Tänään jatkuivat koirien pelkojen opiskelu ja kyllä täytyy sanoa, että kertaus on opintojen äiti. Vaikka nämä asiat tietää niin nyt ne vasta jotenkin loksahtavat paikoilleen. Kurssin lomassa kuvasin hieman pihan tapahtumiakin. Ensin kuitenkin kurssikuvia.
Trip opiskelee pannan laittoa

Vilperi opiskelee myös pannan laittoa

Älä kuvaa kun mulla on tärkee tehtävä

Pienokainen

Äiti-lammas

Pariskunta

Agalityrata

Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.

Mitä tuo lapsi oikein tekee?

Kuka siellä mä en näe sua?

Odota mä tulen tervehtimään.

Terve, mä en edelleenkään näe sua.

Ruokaa

Kiitos ruuasta.

Tulee mieleen toinen pöllöpää

Mä olen söpö

Mä olen söpömpi

Niin kaunis

Bäääää

Ihana seurata näiden puuhia

Jos ei muuten ylety voi kiivetä toisen selkään

Korvaa kutittaa

Vilperi tutustuu lampaisiin

Lampaat tutustuu Vilperiin.

 Lotan tavarat ja ruuat on laitettu valmiiksi ja aamulla sitten starttaavat Lotta, Harry ja Jasmin kohti Reisjärveä. Me jäädään kotimiehiksi, toki minun on töihinkin mentävä joka päivä koska minulla ei ole lomaa. Sitten ihanan Paloman kuva , Paloma on tänään ollut näyttelyssä tuolla Forsassa.
VAL ERI3, hienoa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti