lauantai 16. elokuuta 2014

42 v

Tänään on taas yksi virstan pylväs saavutettu, sillä olen tänään palvellut isäntää nimeltään Neste Oil 42 vuotta. Jokainen päivä on ollut hieno ja mahtava matka työelämässä Porvoon jalostamolta, Keilaniemen (silloinen Nesteen pääkonttori)  kautta Naantalin jalostamolle. Kiitos upealle työnantajalleni näistä vuosista. Aamu alkoi aurinkoisena ja Naukkis nautti syksyisistä auringon säteistä.
Ihana aamu , Naukkis ottaa aurinkoa, Pilven kopin terassilla

Venytellään ja nautitaan

Ai Naukkis rentoutuu

Älä tuijota mua.

Hyvää huomenta ja hyvää lekotteluhetkeä

Sä siis häiritsit mua nuuskimalla

Tuleppas Pilvi tänne

Niin tässä sulle palkka häiriköinnistä

Anteeksi mä vaan haistelen en kulje enää sun ohi.

No et varmaan kuljekkaan sillä nyt tuli lähtö.
Kun Naukkis on sillä tuulella , että kukaan ei saa häiritä niin pikkuinen Pilvikin saa kyytiä., eikä siinä auta selittelyt en minä mitään pahaa tarkoittanut minä vain haistoin. Sitten laitetaan tähän muutama kuva.
Jokeri jataustalla kaverinsa Jumbo

Ozzy
 Kaunista lauantaita vietettty haukkujen kanssa ja Taiga on VIELÄ suht koht sellaisessa kunnossa, os ei oteta lukuun siemniä päässä ja männynkuoria housukarvoissa ja olkia vatsan alla niin että huomenna voidaan mennä näyttelyyn.
Taiga vom Löwengarten

Häntä huiskii edes ja taas

Milanan riemua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti