sunnuntai 17. elokuuta 2014

Raisio : Senashenko Ekaterina, Russian Federation

Tänään oltiin taas pitkästä aikaa Raision näyttelystä ja Taiga oli heti alusta sitä mieltä, että en juokse ja ihan muutenkin en innostu. Joten tuomarikin mainitsi, että koira saisi olla innostuneempi, no saisi olla olen samaa mieltä.  Hampaat olivat kuitenkin kunnossa ja ne näytettiin tuomarille. Hyvä tyyppikin Taiga oli. Luustoa oli riittävästi. Pää oli kehitysvaiheessa. Selkälinjakin saisi olla vahvempi liikkeessä. Hyvät kulmaukset. Hieman löysät kyynärpäät . Vapaat liikkeet. Tuloksena oli NUO ERI NUK 2 SA, minä olin tästä niin iloinen ja tyytyväinen.
Kiitos Taiga  hienosti meni.
 Mukana oli myös Belunan Magic Nelson Tampereelta ja Nelsonilla meni hienosti.
Belunan Magic Nelson

Juostaan

Ja hampaat

Edes takaisin

Ja taas ympyrää

Menee pää pyörälle

Tamperelainen paparatsi.

Ja taas mennään ympyrää

Mun pää on ihan pyörällä

Hienot hampaat

Näin pitkä koira

Vapaita liikkeitä

Kuka jaksaa vielä innostua kun on pakko juosta.

Eihän noi juokse tuolla ne vaan hengailee kentän reunalla.

Seisotaan sitten

Iksi näätsä mut

En kyllä jaksa enää

Onnea ihana Tilda sertistä

Me oltiin kolmas onko se hyvä no on on.


Tuolla on Tilda

Kiitos Sirpa

Vaarasert kuvat ihana koiruus

Puhut sä musta

Hieman mua naurattaa tää touhu

Ihana Nelson

En jaksa seisoa

Onko hyvä

Pusu

Mä en tykkää vielä pussaamiseta.
 Nelson piipahti kahvilla kotimatkalla ja hieman lepäilemässä ja nuuskimassa tyttöjen tuoksua.
Kivaa

Mikä tämä on?

Tässä lepään ja muuta en voi. Pilven erikoinen.
Hauska päivä kerrassaan ja kiva oli nähdä tuttujakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti