perjantai 1. elokuuta 2014

Ruokaostoksilla.

Tänään koiranruokaostoksilla ja taisin vähän innostua sillä neljä pakkasta on tupaten täynnä ruokaa, tosin laskukin oli sen mukainen 470 euroa , mutta on possua on heppaa on lammasta on sydäntä ja maksaa ja pernaa ja potkaa. No ei mulla itselläni olisikaan tässä kuussa nälkä ollut. Nyt on koiruuksilla ruokaa moneksi kuukaudeksi ja ostettiin me ihmisillekkin mutta lasku oli muutaman euron joten suhteet on kunnossa kaikki mitä vain voin antaa niin mun rakkaat haukut saa. Pilvi oli kuin pallo koska osallitui koko ajan lihojen pakkaamiseen ja napsi herkun sieltä toisen täältä. Me käytiin poikkeuksellisesti töiden jälkeen teurastamolla koska isäntäväki menee huomenna kuniinkuusraveihin niin myymälä on suljettu, oli se aika kova homma pakata tuo määrä näin illan ratoksi. Mutta ei sitä voi uskoakkaan kuinka kauniita sydämmiä ja ihania kieliä nyt on pakkasen kätkössä ja maksaa, koirat saavat maksaa keitettynä ja uunissa paistettuna ja raakana, sillä minulla on paljon maksaa sillä sain lahjaksi kokonaisen laatikon teurastamolta ja meidän haukut kiittää.
Katso mamma kyllä mä jaksan kiivetä vielä tänne katolle vaikka olenkin syönyt niin paljon herkkuja
Mulle kans kaikki herkut heti tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti