keskiviikko 13. elokuuta 2014

Vaikeaa

Olen kirjoitellut koko illan ruotsiksi koirista ja voi että se voi olla vaikeaa kun luulee että melkein osaa mutta ei ole varma ja kääntää ja vääntää niitä lauseita, mutta suurin yllätys kuitenkin on se että joku tuolla Ruotsissa oikeasti ymmärtää minua. Olisi varmaan kannattanut koulussa opiskella hieman ahkerammin, tai ei voi mitään kielet olivat minulle aina niin vaikeita opin vain suht koht hyvin ymmärtämään mutta en lainkaan puhumaan.
Olen niin iloinen, että vihdoin sain Harryn suostumaan siihen että myös tähän minun käytössäni olevaan autoon voidaan liimata tassut takalistoon ja leon kuvat takaikkunaan. Tähän asti kePo on ollut ihan tiukka ei , kuulemma riittää että yksi auto on täynnä tassuja, mutta sitkeys kannattaa siinä ne tassut nyt ovat.
 Meidän talo ei näy yhtään tielle kun kasvillisuus on niin rehevää. BB on matkalla öljysäiliön kannelle lepäilemään.
Ei BB menikin lammen rannalle syömään vesiheinää, joka on meidän koirien herkkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti