torstai 4. syyskuuta 2014

Hyviä uutisia

Käytiin tänään tarkistuttamassa Biancakan korvat ja hienoja uutisia saatiin korvat olivat terveet. Minusta on aina niin hienoa käydä tuolla Raision Vettorissa se on kuin menisi kotiinsa, aina ystävällinen vastaanotto  iloiset hoitajat ja iloinen lääkäri minä olen kyllä toodella onnellinen että olen valinnut tuon lääkäriaseman omakseni. Ennen kaikkea se on upeaa, siellä pidetään huolta minun karvaystävieni terveydestä.
 Paloma on tänään syönyt taas vaihteeksi ja minulta on jäänyt pari harmaata hiusta saamatta. Tänään haettiin taas lisää herkkuja haettiin broilerin koipia kaksi pussia ja  broiskun kivipiiraa.
 Oltiin Paloman kanssa metsässä kun aurinkokin paistoi niin lämpimästi ja äasken tunsin että päässäni käveli jotain , se oli HIRVIKÄRPÄNEN yökötti sentään. Se on matkustanut mun hiuksissa 4 tuntia.
Pilvi hoitaa koiraperheemme asioita terhakkana aina jokapaikassa

Ihana Pilveni pouta sellainen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti