sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Paloman ja Nestorin vauvat syntyneet

Belunan kennelissä on pitkän tauon jälkeen vauvoja. Paloman ja Nestorin vauvat syntyivät eilen. Tiesimme että odotettavissa on vain kaksi vauvaa ja sitä odotetumpia ne olivat. Helin puolesta pahoitteluni, ettei sitä poikaa tullut. Kiitos kuitenkin että sain käyttää tuota upeaa urosta ja erityiskiitos ja enemmänkin Tarjalle joka antoi tuon ihanan Paloman Belunan vauvojen äidiksi. Kiitos myös Päiville.
Syntyykö vauvat kohta

Ei voi tietää mutta välillä ahdistaa.
Voitko silittää mua sattuu

Pentulaatikossa

Synnyttäminen on iloinen asia
Hetki tämän kuvan oton jälkeen Paloma teki ensimmäisen vauvansa, vauva syntyi lähes kahdella työnnöllä ja sieltä se tuli prinsessa 730 g, tomera oli Lakeuden prinsessan askellus kohti ruokabaaria.
Lakeuden prinsessa on syntynyt.

Mä lähden nyt syömään sori mutsi.

Maitoa nam

Taasko hoidetaan mä menen kyllä syömään.

Toinen tissi  ihanaa

Tää on niin hyvää

No pääsihän se siskokin perille kyllä oli hidas mimmi kun kesti kaksi tuntia kauemmin tulla mailmaan kun mulla no se olikin niin pieni painoi vain 600 g niin ei jaksanut juosta kuten mä kun mulla oli kiire syömään.

Nämä mä teille tein onko hyvä, no enemmän kuin hyvä.

Prinsessa kaksoset

Onnellinen äiti ja kun hieno lady synnyttää niin siinä ei edes housukarvat likaannu.

Minä ja mun sisko

 Ensimmäinen prinsessa syntyi perätilassa, mutta se ei tahtia haitannut ja toinen sitten sukelsi lähes huomaamatta ulos ja siinä ne olivat mailman ihanimmat prinsessa vauvat jota minä olen niin paljon odottanut. Kaikkien murheiden jälkeen mitä  meillä on ollut ja kolmen koiran menetyksen viime vuonna niin tuntuu enemmän kuin hyvältä katsoa noita kahta uutta elämän alkua. Meillä nautitaan nyt uuden elämän syntymästä ja äitiyden onnesta.

2 kommenttia:

  1. Ihanat pienet prinsessat ja reipas Paloma-mamma :)

    VastaaPoista
  2. Onnittelut Belunaan! Aivan hykerryttävän suloiset kaksoset ja niin kaunis äiti. Terveyttä pienokaisille!
    t: Sanni, Nelli, Eija ja Jukka

    VastaaPoista