lauantai 13. syyskuuta 2014

Taiga vom Löwengarten kaksi vuotta

Tänään onnitellaan minun omaa Taiga tassuani, joka täyttää jo kokonaista kaksi vuotta. Taigan kanssa olemme kokeneet monta hienoa hetkeä ja toivottavasti niitä on roppakaupalla vielä tulossa.
Onko pakko seisoa paikoillaan?

Riittääkö jo?

Ei ole kivaa!

Iski on tuolla ja karistaa puusta kriikunoita.

Taiga 2 vuotta, onnea muruni.
Pikku "pöllö"

Taigan kakku
Taigan synttärilahja odottaa, että Taiga tulee sisälle syömään kakkua.
 Tänään oli toisestakin syystä hieno päivä, olin ystäväni Sirpan kanssa päässeet tuon SHouwHau kiertueen mätsäituomareiksi, tilaisuus pidettiin Raision ABC:llä. Minä sain tuomaroida veteraanit , ihania veteraaneja olikin mukaan lähtenyt, sitten minulla oli myös veteraanit ja isot koirat. Kaikissa luokissa oli aivan valtavan ihania koiria. Lopuksi sitten valittiin Sirpan kanssa näyttelyn kaunein koira. Tilaisuudessa sai myös kuvauttaa oman koiransa ilmaiseksi ja vielä kotiin viemiseksi sai tuote kassin, myös koirien iomaista stailausta oli tarjolla. Tämän syksyn jaksot tulevat ulos FOX TV:ltä 4.10 alkaen. Kaikkein jännittävin osuus sijoittui tapahtuman loppuun kun Sirpa ja minä pääsimme haastatteluun ja saimme oman insertin TV:seen. Lopuksi kuvia tapahtumasta, valitettavasti isoja koiria ei kuvissa juurikaan ole, koska olin itse kehässä niin en voinut kuvata.
Kuvaus jono

Kuvastudiot



Vauva koira

Vauva koira



Tuomari kolleega

Ostoksilla



Piirustus nurkkaus

Pienet koirat






Kiitos osallistumisesta

Ja niin nättinä

Kumpi vai jompi

Onnea muru

Tuomarin kättely ja onnittelut

Trimmaukessa


Kuka voittaa

Ja järjestys selvisi



Onnittelut

Näyttelyn kaunein koira.
Parhaimmat kiitokset myös kehäsihteerilleni Jaanalle, oli ilo työskennellä kanssasi. Upea päivä, upeita ihmisiä paljon erilaisia koria. Paloma voi oikein hyvin kuorsaa tuossa jaloissani ja voi hyvin.
Eihän mennä kauas vaan mennään kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti