perjantai 17. lokakuuta 2014

Hermot kunnossa

Viime yönä klo 01:15 minua nauratti ihan ääneen kun pennut alkoivat vikistä, niin kysyin Palomalta voisikohan niitä hieman vielä tissittää? Paloman ilme oli et voi olla tosissasi nyt on yö, nousi kiltisti ja suunnisti pentuaitaukseen, lösähti maahan ja alkoi kuorsata. Pennut menivät innoissaan yöpalalle ja sen jälkeen virtaa alkoikin olla enemmän kuin yöllä olisi tarvittu. Paloma kuitenkin nukkui ja kuorsasi ääneen vaikka pennut tekivät mitä. Tätä jatkui puoli tuntia ja sitten pennut sammahtivat ja Paloma nukkui edelleen ja heräsi aamulla puoli kuusi.
Yöpala nautittu

Nyt painitaan mamma nukkuu

Reuhotaan

Tee jotain älä vain istu siinä

No puren sua sitten korvasta

Apua mä kaaduin

Hyvä mä puren sua tassusta

Mä tapan tän lelun

Mennään uudelleen tissille, koska mamma ei huomaa mitään se vain nukkuu

Muakin väsyttää  käydäänkö nukkumaan

Mamma hei nukutsä

Mamman kainolo tuoksuu mammalle


Älä nuku vielä reuhotaan
Nyt on aamu ja saa herätä, eikö voisi nukkua kun mua nyt väsyttää oli rankka yö.
 
Hoidetaan yhdessä vauvoja


Älä nyt vain pudota niitä.

Katsotaan yhdessä salkkeja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti