maanantai 13. lokakuuta 2014

Iloa ja riemua

Tänään Palomaa ja pentusia kävi katsomassa ne kaikista toivotuimmat vieraat nimittäin Paloman oma mamma ja Mummo, kyllä siinä häntä heilui niin ettei mitään määrää ja mamma taisi saada niin monta pusua ettei laskuissa pysynyt.
Mä tykkään susta niin että halkeen..

Minun mammani

Meillä on ollut niin ikävä

Tässä on niin hyvä....
Pennut esittelevät syömätaitojaan

Eikös olekkin isoja jo mun tyttäret

Tinca mummin sylissä

Sä olet niin söpö

Sä tuoksut niin pennulle
vakvakvak

Mä syön sut

Ainakin mä puren sun korvaa

Moi

Suun puhdistus

Puhdas on

Moi

Toisilla on kivinen tyyny

Toisilla on sitten maku hieman pehmeämpi

Ei kauniimpaa ei kauniimpaa

Kaunis Paloma

Tytöt nukkuu näin

Uni tulee kohta

Äiti sä olet niin kaunis

Mikä peppu

Ei ihan vielä näyttelyposeeraus
Pentujen päivät kuluvat tasaisen rauhalliseen tahtiin ja pennut kasvat huimaa vauhtia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti