lauantai 11. lokakuuta 2014

Juhlapäivä

Tänään on taas juhlapäivä, sillä mun murut täyttää 3 viikkoa, kolme ihanaa viikkoa on saatu viettää yhteistä pentuaikaa. Mä en kyllä kyllästy koskaan noita muruja katselemaan ne on niin ihania ja oppivat joka päivä jotain uutta. 
Äiti tuleeko minustakin noin suuri "leijona"

Äiti kerro taas siitä mun iskästä.

Äiti anna yläfemma

Äiti näytä kieli

Äiti sä tuoksut niin hyvältä.

Sisko on ihan hassu kun se kyselee koko ajan.

3 vkon nassukuvat

Tinca

3 vkon nassukuva

Tosca

Saa kuvata vieläkin

Mihin mä olin menossa, en muista ja väsyttääkin niin kovasti.

Onko pakko herätä?

Päivää herra seinä, voisitteko siirtyä kun mun pitäisi päästä eteen päin.

Yöpala

Kohta me nukahdetaan uudestaan ehkä

Sisko ei anna nukkua

Mä lasken tassuja niin uni tulee

No leikitään vähän ensin

Mun sisko Tosca on kova leikkimään

Sisko kutittaa

Mamma nukahti mä menen sen viereen

Yläfemma

Me osataan naakkalaulu yhdessä ja erikseen

Ota mut reppariin

Onko sulla velliä turkissa ainakin musta sun turkki maistuu vellille

Mä en ole mikään velliturkki

Sulla sisko on vikkelät tassut

Mä syön sut

Siskon kanssa on niin mukavaa

Ota kuva

Päivää rouva lämpöpatteri voinko käydä nukkumaan viereenne?
 Tinca on kova tyttö seurustelemaan, Tinca seurustelee äipän kanssa, seinän kanssa, patterin kanssa, siskon kanssa, minun kanssani ja lelujen kanssa. Tinca ottaa koko ajan kontaktia johonkin.  Tosca viihtyy selvästi enemmän yksin tai sitten hakee siskoa leikkimään. Tänään Tinca painoi 3600 g ja Tosca 3200 g. Kuvia tulikin nyt oikein roppakaupalla juhlapäivän kunniaksi.

2 kommenttia:

  1. Ihania <3 nää näyttää niin pehmoeläimilt :) kaikissa meissä asuu pieni pehmoeläin :)

    VastaaPoista
  2. Onnea 3 viikkoisille - niin on seesteistä ja onnellista tuo teidän elo ,että täällä hulinoissa vähän ollaan katellisia ,mutta samat on kujeet meilläkin- meinaa vaan mammat ja mummat välillä vähän uupua - nauttikaa siis <3

    VastaaPoista