torstai 23. lokakuuta 2014

Koko perhe tavattu

Eilen illalla esiteltiin pennuille vielä Taiga ja Milana mummo. Lotan ja Biancan tapaaminen oli lähes samanalaisia, mutta nyt tulikin eroavaisuutta koirien käytökseen. Ensin Milana tervehti pentuja nuuhkaisi ja tutki hetken, mutta sitten poistui paikalta eikä halunnut enää edes katsoa pentuja.
Mummon tarkastuksessa

Niitä on kaksi en voi katsoa niitä.

Voitteko viedä ne pois
Taigaa pennut kiinnostivat kovasti, mutta samalla ne myös pelottivat, sillä ne tulivat kohti.
Ketäs te ootte

Apua ne tulee kohti

Tämmöisiä mä en olekkaan nähnyt tuumii Taiga
 Koko perhe on tavattu ja yhteiselo voi alkaa , no ei kuitenkaan ihan vielä koko aikaisesti, pennut kyllä nukkuvat vielä pentuhuoneessa minun ja Paloman kanssa. Mutta ensi kontakti on otettu. Kissat ovatkin jo tutustuneet pentuihin ja niistä on ihan sama onko pentuja vai ei. Seuraava suuri hetki pentujen elämässä on ulkoilu ja katsotaanpa mikä kaunis päivä se tapahtuu.
Tämä on mun ilme kun vatsa on täynnä

Tässä taas vatsa on tyhjä.
Pelottaa aina että Paloma nouse ylös kun tuo Tinca roikkuu tuolla selässä

Tinca tykkää laskea mäkeä

Hui mamma näyttää hampaita

En pelkkääkkään mä halin mammaa

Tästä mä vielä joku päivä karkaan aidan yli.

Puruluu miksi sitä pitäisi purra ei se edes huuda

Siskoa kun puree niin välillä tulee kova ääni

Me möyritään ja kieritään

Älä kuvaa koko aikaa me ei olla mitään filmitähtiä

Mur nyt mä tulen ja hyökkään sen kameran kimppuun

No en hyökkää

Mamma musta saa ottaa kuvia

No syödään tää luu pois jaloista

Sisko sä keikutat venettä

Nyt pudottiin molemmat

Tää on mun unilelu

Puren tiikeriä korvasta

Minä ja tiikerini

Miksi sä aina tulet mun tielle.

Onneksi meitä on kaksi niin meillä on aina niin mukavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti