tiistai 21. lokakuuta 2014

Leppoisaa

Päivät kuluvat leppoisast eteen päin ja pennut vain kasvavat. Tänään varattiin sitten jo sirutus ja pentutarkastuspäivä. Nyt minulla on ongelma kun en osaa päättää minkäikäisenä minä luovutan nuo pennut itselleni, täytyyhän sellainen päivä sitten päättää, kerrankin voi luovuttaa pennut 8 viikkoisena tai 10 viikkoisena tai jopa 12 viikkoisena, saapas nähdä mihin mahdan päätyä.
 Tänään on pelattu jalkapalloa uudella pallolla ja muitakin leikkejä on harrastettu.
Pupua on hoidettu
Sitten on harrastettu köydenvetoa.
Possun koulutusta pitää aina myös harrastaa.
Delfiiniä on myöskin hoidettu.

Siskon kanssa on puhuttu vakavasti koiraa

Ollaan mietiskelty

Minä olen kyllä kertonut myös oman mielipiteeni

Sisko auttaa mua aina kaikessa

Me lauletaan aina yhdessä ja minä olen parempi lue kovaäänisempi

Me lasketaan myös liukumäkeä

Sitten me hengaillaan yhdessä

Sisko hengailee tuolla mun takana

Mä kannan siskoa reppuselässä

No nouse nyt ylös kun mamma ottaa kuvan

Mä puren sua korvasta koska et kantanut mua repparissa vaikka pyysin

Me ei koskaan kiusta toisiamme.

Meillä on tosi kivaa yhdessä.
Mammalla oli taas yllätys meille me päästiin tapaamaan sellaista uutta koiraa jonka nimi oli Bianca, meidän mammalla ei ollut mitään sitä vastaan. Ensin me pissattiin matolle.
Tinca pääsi ensin koska on vanhempi

Onko tämä meidän?

Tuoksuu pennulle

Ihana

Sitten tuli Toscan vuoro

Tämäkin tuoksuu pennulle

Ei pelota yhtään

Nyt on tutusttu

Tuleeko näitä vielä lisää.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti