tiistai 14. lokakuuta 2014

Nyt on taas

seuraava virstanpylväs ohitettu kumpikin ipana painaa yli neljäkiloa ja siltä ne näyttävätkin. Maitoa on ilmeisesti hyvin tarjolla ja sitä kiskotaan kaksin tassuin. Onneksi pennut ovat oppineet käsittelemään emoaan hellävaraisemmin ja eivät käytä noita pieniä teräviä hampaitaan sillä ne eivät kyllä tuntuisi haukoilta kenestäkään. Kiljaisu tulee väkisin kun ne pikku naskalit iskevät varpaaseen kiinni. Tänään leikattiin kynnet ja kovasti olivat taas kasvaneet. Lähetän kyllä terkkuja tuonne Päiville Pohjanmaalle sillä siellä tuota kynsienleikkausta onkin sitten ihan toinen määrä ja taitaa tulla hiki puseroon ennen kuin siellä on kynnet leikattu. Kiinteää ruokaa syödään hyvällä ruokahalulla ja kupit tyhjenevät vauhdilla, Tosca joka on hitaampi syöjä saa kyllä apulaisen sisko Tincasta, siinä saa olla tarkkana että Tinca pysyy omalla kupillaan. Tänään me syötiin kristallikupeista kuten prinsessojen kuuluukin.
Aamuhetki  kullan kallis

Ohoh

Siskokset

Ihanuudet

Äippä tuli käymään

XL missit

Kahden kerroksen väkeä

Hali

Tassua

Suukko

I love my mother

Kerro taas hauskoja juttuja

Sisko mikä on tää tuoksu

Apua mä pyörryin

Äiti elvyttää

Nyt mä nukahdin

Sisko herää leikitään

Nyt leikitään

Tunnetaanko me tuo?

Äippä tänne tuli joku.

Mä menen vain äkkiä ohi mä en näe noita pentuja ollenkaan.

Me otetaan välitissi

Kiitos äippä

Takapää ja etupää

 Näiden touhuihin ei vain kyllästy on aivan ihanaa katsella kun pennut kommunikoivat emänsä kanssa ja kuinka emä opettaa asioita. Tänään Tosca ärisi kun Tinca meni  päälle ja välittömästi Paloma nousi ja meni paikalle ja laski kuononsa ärisijän päälle ja niin oli tilanne hoidettu.
Äidin ylpeyttä

Miten olenkaan ansainnut nämä ihanuudet itselleni, siitä olen kiitollinen joka hetki.

Pentuhuoneen leiviskä

Nukkukaa hyvin
Eilen ajattelin, että kun pennut nukkuvat jo kuuden tunnin yöunet, niin muutan omaan sänkyyn nukkumaan. Kun pennut olivat syöneet klo 23 lähdin KePon viereen joka veteli jo hirsiä. Mitä tekivät koirat nousivat kaikki ylös ihanaa mamma on täällä ja noi tunnin välein ellei useamminkin joku tuli tökkimään minua ja nuolemaan minua ja makaamaan minun päälleni, joten ei sitten tullut nukkumisesta yhtään mitään. Arvata saattaa että ensi yönä menen takaisin pentuhuoneeseen nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti