maanantai 27. lokakuuta 2014

Paljon uusia juttuja

Kaikki oli mennyt todella hyvin kun pennut olivat KePon ja Paloman yhteihuoltajuudessa eilen illalla. Pennuille oli ilmestynyt yllätyksiä pentulaatikkoon. Eilen ilpäivällä sain vuokrattu lapsen pentulaatikkoon pentuihin tutustumaan.
Vuokrattu lapsi pentulaatikkoon arvaa kumpi on lapsi?
Vieraita tervehditään kauniisti kumpikaan koira ei hypi.

Tämäkö nyt on lapsi koira kuva

Suloiset
 Tänäänkin pennut saivat vieraan, jota nyt ei vieraana meillä pidetä vaan kuuluu ns. kalustoon. Tarja tuli  tervehtimään pentuja ja tietenkin Palomaa.
Kiitos mamma tästä hienosta lelusta

Kuuleppas muru se oli kyllä vauvoille.

Kaikki yhdessä koossa

Mä syön tämän sukan

Muru

Uusi lelu

Tämä on kiva

Nyt vedän tästä

Tarjan syli oli välillä todella täynnä porukkaa
Hipsis kopsis astutaan

Tämä kilisee kviasti

Mä vedän vain vähän mamma sua korvasta

Sitten taas leikitään

Minun
Mihinköhän tämä tunneli johtaa

Matkalla täytyy huilata
Olipas jännittävää

Tule sisko mukaan

En uskalla en varmasti

Nappasin äipältä tämän lelun tämäkin on mun
Syödään tämä pois

Mä olen hurja leijona
Ihan mielettömän hauska päivä touhuta pentujen kanssa, kiitos Tarja seurasta oli tosi mukavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti