sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Sadepäivä

Sadepäivä ei ole haitannut pentulaatikon menoa, vaan siellä ollaan nautittu kaikista herkuista ja keksitty jopa uusia herkkuja kuten päätetty syödä koko pentuaitaus.
Äidin sylissä

Sanokaa jotain.

Minusta kasvaa isona karhu

Ja minusta tulee isona apina.

Possun tyrmäys

Leikitäänkö
Sisko mihin menit

Sisko katso mitä tuolla on

Siellä on Rampe ja naukkis

Kyllä mä sen tiesin ne on kissoja

Sanat eivät riitä kertomaan söpöyden määrää
 Tänään meidät vietiin johonkin suureen suureen pentulaatikkoon ja siellä oli se Pilvi joka on käynyt meitä moikkaamassa.
Meitä ei oikeastaan haitannut sielläkin sai tissiä, eikä se Pilvi pyrkinyt yhtään osingoille.
 Me tiedetään että sen olisi kyllä tehnyt ieli maitoa, mutta kasvattaja mamma oli tiukkana että vain me saatiin lussuttaa.

Täällä on niin paljon tilaa.

Voito esitellä näitä paikkoja meille.

Mä olen yhtä iso kuin sä.

Meinasin käydä nukkumaan mutta...

mitä ihmettä se sisko tuolla puuhaa

Minä vasta harkitsen että mitä tekisin

Nyt mä mietin että mä voisin..

kiusata siskoa tai

sitten mä voin syödä tän pentulaatikon

Mamma saako sisko syödä meidän kodin

Mä en tee tuollaisia tyhmyyksiä

Sisko ei uskalla mutta

minä syön tän pentulaatikon

Uskallanvarmasti uskallan syön tän peiton.
Hyvää yötä rakas äiti -
Good night my dear mother

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti