perjantai 24. lokakuuta 2014

Yhtä päivää vajaa

Nyt sitten on taas huomenna aihetta juhlaan nimittäin pennut täyttävät viisi viikkoa. Tänään on taas tehty pentujuttuja nimittäin syöty ja nukuttu ja kiusattu Pilveä. Tänään Paloma ensimmäisen kerran oli sitä mieltä, että tuo tissittäminen alkaa riittää ja teki täyskäännöksen pentuhuoneessa, tosin sitten tuli toisiin ajatuksiin ja palasikin takaisin.
No annanhan minä niille ruokaa, mut ne on niin kovakouraisia välillä

Mikään ei ole niin mustavalkoista.

Vatsa täynnä

Kiitos kiitos mamma

Minun lapseni

Luu ja sekin on noiden ipanoiden

Me lussutetaan

Sitten mä taas kurkistan taas mamman vatsaan
Muru

Namu

Äippä ja minä

Täältä tullaan taas

Ai se sattui, älä pure korvasta

Kuka ne toi tännekkin kun mä lepäsin

Päästäkää osingolle

Kaksi yhtä vastaan on epäreilua

Leikitään

Huh sä olet aika päällekäyvä

Ja taas noita ipanoita talossa, älkää ainakaan mua häiritkö.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti