sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Ei päivää ilman vahinkoa

Tänään sitten hajosi kamera, ei voi olla todellista, ei ehdi millään hankkia uusia siihen tahtiin kun nämä hajoaa. Huomenna on vietävä kamera korjattavaksi. Aamulla lähdettiin sitten isojen koirien kanssa metsään kun aurinkokin paistoi. Ensimmäisellä retkellä oli KePokin mukana ja toisella sitten  olimme ilman Kepoa.
Kepostelua

Me tullaan ja mennään joka suuntaan

Niin ihana katsoa noita koiria kun juoksevat  villinä

Töttöröt suorana

Ja taas me tullaan

Vauhtia riitti

Niitä oli kaikkialla

Niitä tuli joka suunnasta

Lotta

Tänään ei vaadittu poseerauskuvia vaan kaikki saivat vapaasti sekoilla.

Onneksi kamera hajosi vasta kotipihalla

Äiti ja tytär

BB

Murut

Taiga menee tuolla

Meitä naurattaa


Taas me mennään

Kuka voittaa

Minä tietenkin voitan

Tee U-käännös

Selvä täältä tullaan

Tee U-käännös jos mahdollista

Lotta

Metsästä löytyi aukio

Meidän ihana Tincan ja Toscan mummo Milana

Pakko aina ottaa kuvia kun mennään tästä paikasta ohi kun maisema on niin kohdallaan.

Milana lainasi mun korvapipoa

Tyylikäs

Mummotkin on ketteriä

Aurinkokin näyttäytyi

Reipasta menoa

Saatiin auringonsäteetkin kuvattua.

Kun metsälenkit oli tehty lähdettiin sitten kyläilemään ja katsomaan erästä nuorta miestä Tarek Jr:ää. Tarek on tullut Suomeen Saksasta samasta kennelistä mistä Taigakin eli Löwengaterin kennelistä. Tarek oli varsinainen sydänten valtaaja ihastuttava pentu joka vei sydämeni heti ensi tapaamisella.

Tarek on kova leikkimään

Mun ihana kummilapseni

Tarek ja minä arvatkaa kumpi on tarek

Leikitään

Tässä Tarek laittaa mammallensa hiustenpidennystä.

Mä olen itse suloisuus

Mä olen niin kiltti.

Mä olen pieni veijari.
 Kiitos että saimme vierailla katsomassa Tarekkia, vaikka hän vielä tutustuukin omaan perheeseensä, mutta enhän minä voinut pysyä poissa kauempaa. Kiitos myös lämpöisistä tuliaisista.

1 kommentti:

  1. Mukavaa kun on kivaa - nuo metsäiset riekkumiset on meilläkin lempipuuhaa ja kuvaaminen hyvin haasteellista joten enpä ihmettele ,että kamerat sanoo sopimuksiaan irti ( samma här ) ;) - Tarek on kyllä suloinen niinkuin nuo teidän prinsessatkin <3 <3

    VastaaPoista