torstai 13. marraskuuta 2014

Jouduttiin pesulle

Me oltiin ihan vaan hetki pihalla ja löydettiin ihana mutakylpypaikka, me kaivettiin ja kaivettiin ja meistä tuli ihan limaisia ja kun me mentiin sisälle mamma hussi ei sinne ei sinne, mutta me ehdittiin käydä makaamaan sille matolle mikä oli eilen laitettu keittiön lattialle. Siihen mattoon tuli nyt kuorrutus, eikä se meistä olut yhtään paha juttu. Sitten me päästiin suihkuun ja meihin laitettiin saippuavaahtoa ja me yritettiin juoda kaikki se kura-saippuavesi ja sitäkään me ei saatu tehdä. Kun meidät oli pesty niin me päästiin KePon kuivauspalveluun, mutta me yritettiin näyttää että me osataan itse paljon paremmin, mutta kun se iso mies roikkui siinä pyyheliinassa niin ei meinannut tulla hommasta mitään. Kun päästiin vapaaksi siitä hommasta me ryhdyttiin riehumaan koska meillä ei ollut kuuma kun meidät oli kasteltu ihan läpi märäksi. Mamma puhui jostain kuivaajasta mutta onneksi se luopui ajatuksesta koska se oli varma että me pelästyttäisiin, ei me mitään oltaisi pelästytty. Lopuksi me ryhdyttiin irvistelemään kun se on niin hauskaa.
Minä kuivaan ihan itse

Ollaan ihan märkiä

Selfie

Nyt riehutaan

Mä olen ihan märkä

Painitaan

Riehutaan

Sisko mä olen sun alla

Mistä tuo haju oikein tulee mun kuonoon

Älä pure mua

vaikka mä puren sua

purraan kuitenkin molemmat

Ihan vaan leikillään
 

1 kommentti: