perjantai 7. marraskuuta 2014

Lainamuru lähti kotiin

"Lainamuru" Paloma
Tänään sitten koitti se päivä kun Paloma lähti kotiin kaverinsa Betun luokse. 11 ihanaa viikkoa olen saanut Paloman pitää luonamme. Paloma on hoitanut vauvojaan rakkaudella, hellyydellä ja kärsivällisyydellä. Parempaa äitiä eivät lapset olisi voineet saada, pennut saivat parhaan mahdollisen alun elämälleen. Lupasin Palomalle pitää hyvää huolta lapsosista ja Paloma lupasi pian tulla tarkistamaan asian. Hienoa oli seurata kuinka emä vieroittaa pentunsa, hellästi ja kauniisti maitohanat sulkeutuvat. Kiitos Paloma ja Tarja.
Palomaa vastassa oli onnellinen poika Betu

Kaveri on tullut kotiin

Betu ja Paloma
Eilen ajattelin ottaa "virallisen" yhteiskuvan pennuista ja minusta. Visio oli kirkkaana mielessäni ja tässä lopputulos joka hieman muuttui matkalla.
Mä syön sun käden

Haa pystykorva mä "tapan" sen ja mä lähden meneen

Tänne se pystykorvahattu ja heti

Nyt se antautuu

Mä sain palan sen korvasta

Mä puren sua sormesta koska sisko saa repiä pipoa

Mä olen nätisti mutta sisko syö sun peukun.

No niin Tinca ja Tosca on kauniisti ja mamma silmät kiinni

2 kommenttia: