maanantai 24. marraskuuta 2014

Viikon alku

Taas on uusi viikko alkanut ja työelämä kutsunut. Viinkonvaihteen jälkeen on taas pentujenkin totuteltava arkiseeen elämään. Pennuilla energiaa riittää kun mamma tulee kotiin ja aina hieman jännittää mitä kaikkea onkaan keksitty päivän aikana. Tänään oli kurkoteltu korkeuksiin ja otettu vaatteita naulakosta ja tavaroita kaapin päältä, taitaa olla aika siirtää kaikki irrallinen tavara pois saatavilta.
Mä läträsin vesikupissa  ja mma houkutteli mut pois sieltä ja antoi mulle tän hiiren

Ei haittaa mä ehdin kyllä jo kastella itseni ja lattian.

Mäkin haluan sen hiiren.

Älä ala mulle huutaan

No en mä sitten halua sitä hiirtä

Mamma mä otan sun kameran, kops

Kun meno yltyy mahdottomaksi niin silloin Pilvi kiipeää suojaan toiseen kerrokseen.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti