maanantai 15. joulukuuta 2014

"Pili ja Pulla" lääkärissä

Tänään lähdimme  käymään lääkäriasemalla tuolla Univet Vettorissa Raisiossa ja  luottolääkärimme Jenni oli meitä odottamassa. Pennut olivat erittäin reippaita ja ne menivät reippaasti sisälle asemalle. Kun lääkäri-Jenni saapui niin hän sanoi täällähän Pilli ja Pulla ovatkin jo paikalla. Purentaa kehuttiin kummallakin pennulla. Pennut olivat tosi reippaita eikä kumpikaan edes huomannut kun rokotus annettiin sen verran mielenkiintoista oli. Harry kyllä epäili, että pennut saivat jonkin varsinaisen tehopiikin, sillä kun päästiin kotiin niin alkoi sen verrran kovat painit.
Kumpi alla kumpi päällä

Minä voitan

Mä olen suuri ja vahva.
Olen mahdottoman tyytyväinen, että jätin kaksi pentua itselleni, ovat kyllä niin mukavat pennut , leikkivät yhdessä kauniisti. Paljon helpompaa on ollut kaksi pentua yhtä aikaa kuin yksi pentu. Pennut eivät myöskään ole kiusanneet isoja koiria. Olen oikein miettinyt, miksi en ole aikaisemmin tätä toteuttanut. Suuret kiitokset ihanalle Jenni lääkärille ja Vettroin ihanalle henkilökunnalle. Tytöt painoivat Tinca 16,8 kg ja Tosca 15,4 kg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti