keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Uusi kamera

Nyt se on totta , tänään meille muutti minun uusi kamerani ja kyllä se tekikin minut onnelliseksi. Ainoa pieni ongelma on että nyt pitää oppia käyttämään tuota kameraa. Aivan ihana nuori mies myyjä oli tuolla kamerakaupassa. 
Myyjä: Millaista kameraa olette ajatelleet.
Minä: Sellaista millä saa hyviä koiran kuvia.
Myyjä: Niin että ei muita kriteereitä.
Minä: No ei mulla muulla niin väliä.
Saatinhan me sitten kaupat tehtyä ja myyjä sanoi, että hän voi asentaa tuon kantohihnan kun se on vähän vaikea, oisipas vaan tiennyt, että se ei todellakaan olut se vaikein juttu. Kuviakin pitäisi osata ottaa. Kiltti nuorimies laittoi myös kaikki asetukset kuntoon, hienoa kun vielä saa palvelua. Nyt olen vihdoin saanut opiskeltua 44 sivua  tuosta 381 sivun opaskirjasta ja sillä tietomäärällä olen saanut muutaman kuvan aikaiseksi.
Valotus pielessä

Valotus parempi

Ihan ok kuva, vaikka malli on kyllä tosi nätti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti