lauantai 17. tammikuuta 2015

Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa

oi jospa oisit voinut olla mukanaa. Tänään Tarek tuli tapaamaan tyttöjä ja voi kuinka kauniisti lapset leikkivät keskenään, sitä oli ilo seurata. Ei minkään laista ärinää tai eripuraa vaan pelkkää hauskaa leikkiä. Kamerankäyttäjä oli välillä jäädä jalkoihin ja kuvat eivät ole aina niin tarkkoja.
Tarek, Tinca ja Tosca
 Tänään meille saapui hurmaava nuori mies Tarek, leikkimään tyttöjen kanssa.
 Pihamaamme oli niin liukas, että päätimme suunnistaa metsään, vaikein oli päästä sinne koska polut ja tiet olivat yhtä jäätikköä, mutta onnistuimme kuitenkin.
Tosca tutustui Tarekkiin nopeasti ja Tinca hieman seurasi sivusta, että onkohn tuosta pojasta leikkikaveriksi vai leikinkö vain tyttöjen kanssa.
 Siskolla on kivaa tuon pojan kanssa??
 Täältä tullaan minäkin haluan tulla leikkimään.
 Mitä pitää metsäretkelle ottaa mukaan no tientenkin namitäti, sillä silloin ei eväät lopu kesken.
Mihin suuntaan nyt mennään, mennään vaikka tuonne.

Nyt täytyy miettiä tarkasti mihin me mennään.

Hyvä me mennään tänne.

Tarkkana pitää olla

Tästä on mennyt joku

Hei namitäti me ollaan taas täällä.

Hei hulinat pystyyn

Katso mitä tuolla on

Mikä suuntaviitta

Tule haistamaan täällä on mielenkiintoinen tuoksu

Tähän on joku pissannut ihan varmasti.

Kumpi voittaa

Mä saan sut kiinni

Hei mä en pääse tässä on puu edessä

Auttakaa nyt ja siirtäkää tää puu pois.

Me ollaan piilossa

Ai tältä pojat tuoksuu

Sulla on väärä suunta

Namitauko

Tästä me mennään nyt reippaasti

Tuolla se koti on

Kolme pentua ?

Mä olen aina halunnut kolme pentua!

Minäkin olen aina halunnut monta pentua

Onko hyvä poseeraus

No mutta leikitään leikkukuvat on kivoja

En mä tule sinne tule sinä tänne

Noi hienosti kuvassa

No en tule

No tulen sitten mut en katso kameraan

Ottakaa kuva mun pyllystä

No me ollaan kuitenkin kaikki samassa kuvassa.
Tosi hauska päivä ihana touhuta noiden pienokaisten kanssa. Huomenna sitten kaikki kolme lähtevät kouluun, siitä tulee varmasti tosi hauskaa. Kiitos namitädille ja Tarekille hauskasta retkestä. Kyllä nyt uni maittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti