torstai 8. tammikuuta 2015

Jokainen päivä on uusi ihme





Avaa silmät ei auta, sokeusko se on yöllä iskenyt, onneksi ei sentään vaan SÄHKÖKATKO, ylös ja seuraavaksi törmäys koirien vesiämpäriin, joka kaatuu, 7 koiraa tanssii lits läts ja mun villasukat imppaa vettä ja parketti tykkää ja Pilvi haukkuu täytyyhän tässä selostajakin olla ja samalla voin sanoa että kuuroksi en ainakaan ole tullut. Minulla on kerran työkvari, jota vaivasi tuulihulluus ja minä luulen että minua vaivaa sähkökatkohulluus, sillä aivan kuin kaikki järki katoaisi päästä kun sähköt katoavat. Pitäisi varmaan aloittaa siedätyshoito, jotta kestäisi paremmin näitä sähkökatkoja. En vain voi nähdä mitään hyvää siinä kun yrittää laittaa taskulampun valossa korvatippoja koiran korvaan eikä ole edes varma yrittääkö laittaa niitä oikean koiran korvaan. Onneksi minulla on tuo ihana mies, joka säilyttää rauhallisuutensa vaikeissakin tilanteissa ja lopulta tipat koiran korvassa ja antiviootit BB:n vatsassa.
Päätöntä menoa
Minun
Peräpäässä löytyy
Pikku pöllö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti