maanantai 12. tammikuuta 2015

Metsälenkillä

Eilisen vierailun  aikana teimme poikien kanssa metsälenkin ja Taiga pääsi mukaan, sillä Taigalla ei ole vielä juoksua ja Taiga ei tuoksu ihan niin hyvältä kuin muut tytöt.
Jonossa mennään metsään

Porukalla nuuskitaan

Lemmy tarkkana

Pojat on vasta menossa kun Taiga on jo tulossa

Tyypillinen nainen juoksuttaa miehiä

Parhaansa kyllä pojatkin yrittivät

Taigalla on kuitenkin tuota nopeutta aika huimasti.

Hauskaa oli koirilla ihan varmasti

Kuuleppas tyttö nyt me saadaan sut kiinni

No niin saatiinpas sut kiinni

Tämä kuva on minusta tosi kaunis, nuori uros katsoo palvoen nuorta neitoa.

Tykkäätkö sä musta?









Taiga ja Satu

Mihin se polku hävisi?

Me ei polkuja tarvita

Ota kiinni jos saat

Täältä tullaan ja vauhdilla
Mä tulen mä tulen

Odota odota

Missä Ozzy on?



Aika kivat bileet noiden poikien kanssa

Mä tykkään susta niin että halkeen

Suukko

Nyt mä punastun

Tässä on aivan loistava tilannekuva, tuo Sadun ilme on ihana.

No voin mä olla sun tyttöystävä jos sä haluut

Ozzy ja Lemmy

Komeat pojat

Komea on Ozzy poika

Ihana nalle

Leijonakuningas Ozzy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti