maanantai 19. tammikuuta 2015

Paloma lapsia tapaamassa

 Paloma tuli tänään tervehtimään lapsosiaan ja siinä oli sellainen meno, ettei kuvaajan kameran valotukset ehtineet mukaan ollenkaan. Kärsivällisesti Paloma sieti lastensa "hyökkäykset", äippää huidottiin tassuilla minkä ehdittiin. Myös Betu herra kävi tutustumassa tyttöihin.


Mekin halutaan lähettää terveisiä

Mä olen kiltti rauhallinen pentu

Mitä miettii hän?

Hymyhuulet

Äipän kanssa perhepotretissa

Läps mä osuin äipän kuonoon

Mä maistan vähän äipän korvaa

Minun äippäni Paloma

Perhepotrettien kuvaaminen  sai jäädä sillä samaan kuvaan noiden saaminen oli tänään mahdoton tehtävä. Kiitos vierailusta.

Tänään oli myös surullinen päivä sillä
meidän vanha herra Einari-kukko on tänään siirtynyt ajasta ikuisuuteen. En tiedä pääsikö Einari kukkojen paratiisiin, kun oli aina niin kiukkuinen ja ilkeä. Paljon muistoja Einarista jäi oli kukkojen kukko ja piti omista kanoistaan hyvää huolta ja se kukon tehtäväkin on. Minua tuo kukko vihasi ja nokki heti kun selkäni käänsin ja välillä tuli kannustakin niskaan. Minä kuitenkin ihailin tuota komeaa kukkoa ja monta ikimuistosta hetkeä vietettiin Einarin kanssa. Viimesimpänä muistan kun meille tuli kesällä tipuja ja päätin mennä ottamaan niistä kuvia. Varmistin Einari on ulkotarhassa ja niimpä hiivin tipujen luo ja samalla saapui Einarikin ja päätti että en tule pois sieltä tipujen luota, en tullut sillä Einari kulki oven edessä edes takaisin ja aina kun yritin ulos niin heti tuli nokasta ja niimpä minä olin vankina kanalassa yli puoli tuntia ennen kuin KePo alkoi ihmetellä mihin oikein jäin. KePolle Einari ei juurikaan uhitellut.
Einari oli jo yli kahdeksan vuotias, joten poistui korkeassa iässä luotamme. Einarin poikia on pari kappaletta jatkamassa isänsä jalanjälkiä, mutta samaa tulisuutta ei pojissa ole mitä Einarissa löytyi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti